De cluster ‘organisatoren‘ komt samen op vrijdag 15 maart om 9u30 in Brussels Expo. Na een inhoudelijk overleg, brengen we een bezoekje aan Laborama en geeft organisator Kris Vermoesen uitleg bij zijn beurs.
De Febelux clusters zijn kleine (net)werkgroepen waarin je rond de tafel gaat met collega’s uit hetzelfde werkveld. Je spreekt dus over gelijkaardige uitdagingen, gemeenschappelijke activiteiten en problematieken. Er worden een 2-tal bijeenkomsten per jaar, per groep georganiseerd met als doel:
- een sterker intern netwerk
- samenwerkingsmogelijkheden te ontdekken en krachten te bundelen
- meer onderlinge informatie uitwisseling
- een concrete aanpak van gemeenschappelijke uitdagingen
Interesse om deel te nemen? Geef een seintje aan:
Ann Pelgrims – ann@febelux.com
Frédéric François- ff@advancedfair.com
Catherine Dierckens – catherine.dierckens@destree.be
